Sidor

tisdag 23 juli 2013

Bilder på ull

Här kommer bilderna på mitt senaste köp från nunoco! Kardbandet nere till vänster är dock mammas, men det var så fint att det fick vara med på bild. Kardfloret högst upp till höger har jag spunnit, ska fixa bild på det nystanet. Tyvärr stämmer färgerna på bilden inte riktigt överens med verkligheten, de är mycket finare! Har även beställt 4,5 hg till från nunoco, kan helt enkelt inte låta bli! Förhoppningsvis innan Augusti är slut så kommer jag att ha fått en ny spinnrock, så då behöver jag ju ha massa ull att öva mig med ;)







































Sedan en bild på sländorna i annan vinkel. Ullpåsen till höger var den jag beställde, ibland är det kul med lite smått och gott att pyssla med, sådana påsar är ganska inspirerande. Och påsen till vänster fick jag, Bluefaced leicester. Håller på och spinner den just nu, även fast jag gillar färgad ull så är det också fint med djurens naturliga färger.
























/AN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar