Sidor

tisdag 14 oktober 2014

Spinning, färgning och höstpaket

Jag är dålig på att skriva denna månad, nästan lika dålig som jag är på att spinna just nu ;) Men har denna månad hittills spunnit 100 gram iallafall. Mesta entrådigt som väntar på en partner. Har gått och dragit på mig en depression (plus att jag har haft en förkylning), så jag har dålig ork att göra saker just nu. Men försöker spinna lite varje dag iallafall =)

Jag har också färgat lite kamband som ska läggas in på till salu sidan, ska bara fixa bilderna på dem så, är så dåligt med dagsljus just nu så bilderna behöver lite redigering. Blev ett par regnbågsfärgade kamband, såg en på FB som hade färgat så och jag tyckte det såg så läckert ut. Mina fick såklart inte samma nyanser på färgerna (vilket beror nog på att vi inte använder samma färger, men sedan så vill jag såklart inte efterapa någon rakt av, sådant är väldigt styggt att göra i mina ögon).


Också har jag varit med i ett höstbyte, fick ett riktigt fint paket! Alpacka ull, projektpåse, sjal, handspunnet garn och stickmarkörer. Min höst blev iallafall ljusare nu =)































/AN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar