Sidor

lördag 4 mars 2017

Ull och plugg

Nu var det ett tag sedan jag skrev här sist, jag har inte haft så mycket tid för ullhantverk den sista tiden. Jag fick till 339 gram spunnet under januari plus en färgomgång, i februari blev det bara 28 gram spunnet.

I slutet av januari så påbörjade jag en utbildning där jag är i skola 1 dag/vecka. Jag har social fobi och ifjol var jag bara hemifrån 15-20 gånger på hela året (och året innan det så var det runt 20-25 gånger). Så att vara hemifrån, om bara en dag varje vecka, tar en del på psyket och jag blir liksom psykiskt utmattad. Så just nu räcker min energi bara till skolan och djuren, ullhantverket får stå på lite stand by just nu. Förhoppningsvis så kommer jag ha mer energi om ett tag då min sociala fobi har blivit "tränad".


Så bloggen kommer fortsätta vara lite halvdöd just nu. Och i butiken kommer det inte komma så mycket nytt de närmsta månaderna, idag lade jag upp de senast färgade kambanden, ett par sländor och en förp. med kardflor. Lite fler sländor är på G, jag måste bara färga matchande ull till dem (när energi finns för det ;) ).


Här är iallafall några av de senast färgade kambanden, de finns alltså ute i butiken nu.

































/Angelica ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar