Sidor

onsdag 5 juni 2013

Senaste garn och ull

Här är det senaste garn som jag har gjort, och ull som blivit köpt.

Polka-garn, 50 gr.














Batts från nunoco, 50 gr. Denna kallar jag för Candy, för garnet ser ut som godis!
























Denna ull fick jag hem idag, 2 flätor från Nystverket, varav ena är en ny polka. Säljaren fick till denna i precis samma färg som den förra, så jag är glad.


Också fick jag hem dessa batts från nunoco. De ser lite "risiga" ut då de var vakuumförpackade. Älskar verkligen nunoco's batts, de är så himla läckra! Är sugen på att beställa hem flera, men har så mycket ull hemma så jag måste spinna upp en del innan jag beställer något mera. Ska nu försöka spinna lite för att sälja, kan ju vara bra att få in pengar så att man också har råd att köpa mera ;)


























/AN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar