Sidor

fredag 23 augusti 2013

Batt dropping och Smörgåsbox tips!

Denna är gjord av en batt dropping som jag köpte i juli. Färgerna stämmer inte riktigt överens med verkligheten. Den väger 52 gram och är ca 106 meter.

















Jag gillar verkligen nunocos ullprodukter, och inom någon dag (slutet av denna vecka, så jag misstänker i morgon) kommer de med en nyhet, en Smörgåsbox! Innehåller ca 300 gram ljuvligheter, minikardflor på ca 20 gram, ett par nyheter av kardflor och lite annat smått och gott. Den kommer finnas att köpa under 3 månader, själv så har jag reserverat en. Jag tycker det är jätteroligt med allt tjejerna hittar på, de vet verkligen hur man tillfredsställer ullgalna människor ;) Jag har ju sedan slutet av april iår beställt närmare 3 kg ull från dem (varav några hekto är min mammas). Även fast jag hittills bara spunnit ca 0,8 kg utav det så kan jag inte sluta beställa mera, man får ju inte riskera att man blir utan ull så då måste man ha ett litet lager hemma ;)


/AN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar