Sidor

måndag 12 augusti 2013

Ett paket med massa nam-nam!

Titta vad jag fick hem idag, ett paket med gotti från nunoco! De hade batt droppings av överblivna fiber kan man säga, så de kan innehålla vad som helst. I två veckor hade de erbjudande att man fick köpa 4 st och betala för 3, så förra veckan slog jag till och köpte 8 st (totalt 400 gram). Köpte även 2 förpackningar med blandade merino tops, i varje förpackning är det 10 olika färger á 10 gr.




 Här är ett garn av en batt dropping jag köpt tidigare. Tror jag gjorde garnet förra månaden.














  

Och här är mitt allra senaste alster, två tre-trådiga härvor. 2 trådar är av kardbandet Iridescent Puddle, även det från nunoco. Tredje tråden är blandning av vit bambu, blå och lila viskos, äpplegrön nylon och rosa merino, allt det är köpt från Limmo-Design.
























/AN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar