Sidor

tisdag 3 februari 2015

Kaninresan Vänersborg, bilder

Jag fotade ju inte så mycket, men här kommer lite bilder. Tyvärr är de inte i så bra kvalité, därför visar jag inte bilder på alla produkter som ställdes ut, fick en del suddiga bilder.

Mina produkter, sjalen gjord av 10 olika kaniners (angora, satinangora och korsningar mellan dem) ull och halsduken gjord av angoran Catara.




















































Min kompis produkt, denna kom 2:a i produktklassen! Titta på de gulliga öronen på kapuschongen!























En annan väns produkt, denna var både intressant och grotesk. Tror den fick 93p. Tyvärr blev bild 2 suddig, men jag vill visa den bilden ändå p.g.a. att kindtänderna syns bra. Observera att denna kaninen har ett väldigt grovt bettfel. Framtänderna ska inte se ut sådär på en kanin med normalt bett.




















Min kompis monter, mycket fina produkter av kaninskinn (och några handskar av renskinn och älgskinn).























Närbild på ett skinnhjärta, dessa var riktigt fina!



















Och till sist, min egen monter.






















/AN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar