Sidor

fredag 18 mars 2016

Nätbutiken är öppen!

Nu är nätbutiken öppen! Samma adress som förr: http://ull.nirsors.se


Jag är också på G med en facebook sida för Nirs'Ors ullhantverk.


Och jag har fotat ullen som jag färgade i förrgår, trots saknaden av solljus så fungerade faktiskt dagsljuset ganska ok! De kambanden kommer upp i butiken sedan de torkat helt klart (så att jag kan väga dem), antingen i morgon eller på söndag. Jag vill också ha dem i "knät" medan jag redigerar bilderna, så att bilderna överensstämmer, så pass bra det går, med verkligheten. Silkes arken (hankies) kommer att komma upp under dagen (eller ja, kvällen ;) ). Det finns redan en ute, den färgade jag nog ifjol redan.

Jag har också fått hem material till sländor med halvädelsten, så sådana är också på G.


Detta är kambanden som jag färgade i förrgår, inte så bra sken dock på denna bild.



















/AN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar