Sidor

fredag 1 april 2016

April april!

Idag är det den offentliga lurardagen. Jag är inte så förtjust i att lura folk (ska jag lura någon öga mot öga så kan jag inte heller hålla masken, det kan också var en anledning till att jag inte gillar att luras, för att jag helt enkelt inte kan luras ;) ). Också gillar jag inte att bli lurad eller, ofta blir jag förbannad över att någon har lurat mig, istället för att ta det med ett skratt ...

För mig har 1 april ett annat syfte. Det är min hunds födelsedag! Så i stället för att lura folk så ger jag min hund lite extra gott ;)


Tara blir 8 år idag! Och som vanligt undrar jag vart tiden tagit vägen? Men trots hennes ålder så beter hon sig fortfarande som en yngre hund, hon älskar att busa!




























/AN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar